Terms

Service Guarantee Terms & Conditions

  1. If your order from Shake Shack is more than 15 minutes late after the maximum delivery time specified at the time you place your order, you will receive an email within 48 hours with your voucher code which you can add to your account to redeem KD6 credit. (services guarantee credit).
  2. KD6 credit is only applicable on Shake Shack orders only.
  3. KD6 credit is valid across the next two orders made within seven days of your late delivery.
  4. This code will expire within seven days of receiving the confirmation email and code, whether or not you have applied the code to your account.
  5. You are only eligible to get compensated for one late delivery per week.
  6. Service guarantee credit is only applicable for late delivery through Deliveroo's own riders.
  7. Deliveroo reserves the right to refuse to apply and/or allow you to redeem Service Guarantee Credit if you attempt to manipulate or abuse our service guarantee, for example, by registering multiple accounts or where the late order is due to your own delay in collecting the order from the Rider.
  8. We are not responsible for any failure for the voucher code to be received due to incorrect email details provided, email restrictions or otherwise.
  9. Service guarantee credit cannot be clubbed with other credits or corporate allowance.
  10. Full Voucher and Account Credit Terms apply and are available here.
  11. This promotion is subject to termination by Deliveroo at any time.
  12. Shake Shack's promotion will be running from August 9th until August 22nd, 2021.

If you do not receive the confirmation email or have any issues with adding the code to your account, please feel free to reach out to Deliveroo's customer care team at  or call  22270142.

شروط وأحكام ضمان الخدمة

  1. في حال تأخر طلبك من شيك شاك أكثر من 15 دقائق من الحد الأقصى للمدة المحددة عند الطلب، ستحصل على بريد إلكتروني خلال 48 ساعة مع رمز قسيمة بقيمة 6 دك تستخدم عبر طلبين
  2. الرصيد صالح على طلبات شيك شاك فقط
  3. الرصيد للطلب مرتين خلال سبعة أيام من تاريخ التوصيل المتأخر.
  4. ستنتهي صلاحية القسيمة بعد سبعة أيام من إستلام البريد الإلكتروني والرمز ، سواء تم إضافته للحساب أو لا.
  5. أنت مؤهل فقط للحصول على تعويض عن تأخير التسليم مرة واحدة في الأسبوع.
  6. رصيد ضمان الخدمة ينطبق فقط على الطلبات من خلال سائقين ديليفرو.
  7. تحتفظ شركة ديليفرو بحقوق رفض أو تفعيل رصيد ضمان الخدمة في حال محاولة التلاعب أو إساءة الاستخدام. على سبيل المثال: إنشاء أكثر من حساب للحصول على رصيد ضمان الخدمة أو إذا كان التأخير تسبّب من طرفك بعدم استلام الطلب من السائق في الوقت المحدّد.
  8. لا نتحمل مسؤولية عدم استلام القسيمة بسبب عنوان بريد إلكتروني غير صحيح أو غيرها من المحجوبات.
  9. لا يمكن استخدام رصيد التوصيل المجاني مع  رصيد أو عروض أخرى.
  10. تطبّق أحكام القسيمة ورصيد الحساب بشكل تام ويمكنك الاطّلاع عليها هنا.
  11. يحق للشركة ايقاف هذا العرض في أي وقت.
  12. يسري عرض شيك شاك من 9 أغستطس 2021 إلى 22 أغستطس 2021.
  13. إن لم تستلم البريد الإلكتروني أو في حال مواجهة أي مشاكل في إضافة الرمز/الرصيد لحسابك يمكنك التواصل معنا عبر البريد الإلكتروني  أو الاتصال على  22270142.
Deliveroo application

حمّل التطبيق على الأيفون والأندرويد

Deliveroo iPhone application
Deliveroo Android application