Terms

Service Guarantee Terms & Conditions

  1. Existing Customers: If your order is more than 15 minutes late after the maximum delivery time specified at the time you place your order, you will receive an email within 48 hours with your voucher code which you can add to your account to redeem KD5 credit. (services guarantee credit).
  2. New Customers: If your order is more than 5 minutes late after the maximum delivery time specified at the time you place your order, you will receive an email within 48 hours with your voucher code which you can add to your account to redeem KD5 credit. (services guarantee credit).
  3. KD5 credit is valid across the next five orders made within seven days of your late delivery.
  4. This code will expire within seven days of receiving the confirmation email and code, whether or not you have applied the code to your account.
  5. You are only eligible to get compensated for one late delivery per week.
  6. Service guarantee credit is only applicable for late delivery through Deliveroo's own riders.
  7. Deliveroo reserves the right to refuse to apply and/or allow you to redeem Service Guarantee Credit if you attempt to manipulate or abuse our service guarantee, for example, by registering multiple accounts or where the late order is due to your own delay in collecting the order from the Rider.
  8. We are not responsible for any failure for the voucher code to be received due to incorrect email details provided, email restrictions or otherwise.
  9. Service guarantee credit cannot be clubbed with other credits or corporate allowance.
  10. Full Voucher and Account Credit Terms apply and are available here.
  11. This promotion is subject to termination by Deliveroo at any time.

If you do not receive the confirmation email or have any issues with adding the code to your account, please feel free to reach out to Deliveroo's customer care team at  or call  22270142.

شروط وأحكام ضمان الخدمة

  1. العملاء الحاليين: في حال تأخر طلبك أكثر من 15 دقائق من الحد الأقصى للمدة المحددة عند الطلب، ستحصل على بريد إلكتروني خلال 48 ساعة مع رمز قسيمة بقيمة 5 دك تستخدم عبر خمس طلبات
  2. العملاء الجدد: في حال تأخر طلبك أكثر من 5 دقائق من الحد الأقصى للمدة المحددة عند الطلب، ستحصل على بريد إلكتروني خلال 48 ساعة مع رمز قسيمة بقيمة 5 دك تستخدم عبر خمس طلبات
  3. الرصيد للطلب خمسة مرات خلال سبعة أيام من تاريخ التوصيل المتأخر.
  4. ستنتهي صلاحية القسيمة بعد سبعة أيام من إستلام البريد الإلكتروني والرمز ، سواء تم إضافته للحساب أو لا.
  5. أنت مؤهل فقط للحصول على تعويض عن تأخير التسليم مرة واحدة في الأسبوع.
  6. رصيد ضمان الخدمة ينطبق فقط على الطلبات من خلال سائقين ديليفرو.
  7. تحتفظ شركة ديليفرو بحقوق رفض أو تفعيل رصيد ضمان الخدمة في حال محاولة التلاعب أو إساءة الاستخدام. على سبيل المثال: إنشاء أكثر من حساب للحصول على رصيد ضمان الخدمة أو إذا كان التأخير تسبّب من طرفك بعدم استلام الطلب من السائق في الوقت المحدّد.
  8. لا نتحمل مسؤولية عدم استلام القسيمة بسبب عنوان بريد إلكتروني غير صحيح أو غيرها من المحجوبات.
  9. لا يمكن استخدام رصيد التوصيل المجاني مع  رصيد أو عروض أخرى.
  10. تطبّق أحكام القسيمة ورصيد الحساب بشكل تام ويمكنك الاطّلاع عليها هنا.
  11. يحق للشركة ايقاف هذا العرض في أي وقت.

إن لم تستلم البريد الإلكتروني أو في حال مواجهة أي مشاكل في إضافة الرمز/الرصيد لحسابك يمكنك التواصل معنا عبر البريد الإلكتروني  أو الاتصال على  22270142.

Deliveroo application

حمّل التطبيق على الأيفون والأندرويد

Deliveroo iPhone application
Deliveroo Android application