Terms

Service Guarantee Terms & Conditions

  1. If your order is more than 5 minutes late, Deliveroo will send you an email with a link to claim credit of up to 100% of your order value, capped at 5KD per order ('Service Guarantee Credit').
  2. Once you click the link, the Service Guarantee Credit will be applied to your account automatically and will be available for use for 14 days.
  3. Service Guarantee Credit will not be offered for any late orders where the restaurant carried out the delivery.
  4. Deliveroo reserves the right to refuse to apply and/or allow you to redeem Service Guarantee Credit if you attempt to manipulate or abuse our service guarantee, for example, by registering multiple accounts or where the late order is due to your own delay in collecting the order from the Rider.
  5. Full Voucher and Account Credit Terms apply and are available here.

شروط وأحكام ضمان الخدمة

  1. في حال تأخر طلبك أكثر من 5 دقائق، سيرسل ديليفرو لك بريد إلكتروني مع رابط لتحصل على 100% رصيد بقيمة الطلب، الحد الأقصى 5 دينار كويتي بالطلب (رصيد ضمان الخدمة).
  2. ستتم إضافة رصيد ضمان الخدمة لحسابك خلال الضغط على الرابط في البريد الإلكتروني، وسيتم إيداع الرصيد في حسابك تلقائياً وسيمكنك استخدامه خلال مدة 14 يوم.
  3. لن يتم تطبيق رصيد ضمان الخدمة على المطاعم التي تقوم بخدمات التوصيل الخاصة بها.
  4. يحتفظ ديليفرو بحقوق رفض أو تفعيل رصيد ضمان الخدمة في حال محاولة التلاعب أو إساءة الاستخدام. على سبيل المثال: إنشاء أكثر من حساب للحصول على رصيد ضمان الخدمة نتيجة التأخر الم
  5. تسبّب من طرفك بعدم استلام الطلب من السائق في الوقت المحدّد.
  6. تطبّق أحكام القسيمة ورصيد الحساب بشكل تام ويمكنك الاطّلاع عليها هنا.
Deliveroo application

حمّل التطبيق على الأيفون والأندرويد

Deliveroo iPhone application
Deliveroo Android application